شمـال

دریـا، بـدون ِ تو منـو نمیـخواد/ نمیـخواد، پا رو ماسه ها بـذارم

بـارون تو قلـب جنگـلا گرفته / هـوا گرفتـه، غصـمو کجـا بـذارم...


درگیـره ایـن آهنگـم عجیــــب. 

وقتـی یک سـال از زنـدگی دانشجـوئی ات اینجـوری بگـذرد که سه روز از هفته را در تهـران کنـار خـانواده ات بگـذرانی و چهـار روز دیگـرش را شمـال در خانه ی مجـردی ات کنـار دوستـانت، مجبـوری که در هفـته دو نیم روز را درجـاده سـر کنـی. با اتوبوس هایـی که در آن جای مشخصـی داری و راننـده ها  و شوفـرهایی که دیگر میشنـاسندت و موزیک هایی که چهـار ساعت پیـاپی پلـی میشـوند و تو در جاده ی پرپیـچ و پر خاطـره ی هـراز کیـف میکنی. گـاهی وقت ها از ته دل آرزو میکـردم جـاده کـش بیـایـد و این آرامش را از من نگیـرد.  خب خیـلی طبیـعی است که دلـم حتـی برای  نشستـن در اتوبوس و جاده ی شمـال لک بـزند. مخصـوصا با شنیـدن ایـن موزیـک رستاک...

  • نــرگــسツ
اینجور که تو نوشتی منم دلم تنگ شد...

یه وقتایی فکر میکنم شاید بجای این دانشگاه نزدیک باید یه شهر دور و انتخاب میکردم زندگی تویه شهر دیگه رو...
سلام خانم. چه طوری؟؟؟
 پیاممو ندیدی؟ چرا خبری ازت نشد ؟؟؟؟؟
دلم برایت تنگ است 
ســلام عزیــــز دلــم خوبی؟؟

نه کدوم پیـام؟ O-O

یه شماره ای آدرسی چیزی برام بـذار منـم خیلـــــی دلتنگتـم :*
نرگس بلندشو بیا اینجا هرکدوم از بلاگرام میشناسی بیارشون
https://telegram.me/comebacktoblogfa

گاهی این خاطره های خوب، بیشتر از همه ی بدی های دنیا آدمو عذاب میده 

ایشاا... از این به بعد زندگیت انقدر خوش و آروم باشه که گذشته ها فقط یه خاطره خوب بموونه نه دلتنگی :)
مـرسی عـزیزم

درود خدا بر شما

خیلی وقته که دلم برات تنگ شده،هم برای خودت و هم برای نوشته هات.

انقد دلم برات تنگ شده که حتی گاهی از شدت دلتنگی برایت علی الخصوص برای شنیدن صدایت)

گریستن شده کارم.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خوشه پروین

سبز خواهم شد، می دانم...

㋡✖
مـن...!

مـرا که می شنـاسی؟! خـودمم...

کسـی شبیه هیچکـس!

کمـی لا به لای نوشتـه هایــم بگـردی پیـدایم میکنـی...

مهـربان،صبـور،کمـی هم بهـانه گیـر...

اگـر نوشته هایـم را بیـابی،من هـم همـان حـوالی ام...!㋡
Designed By Erfan Powered by Bayan