فکـری بـرای جشـن سالگـردی به یـاد مانـدنی

امـروز یکـم شهـریور سـال هـزار و چهارصـد - تهـران :)

چند روزی است برای روز موعـود هیجان زده و به همان مقـدار پریشـان بودم. هیـچ ایـده ای بابت سالگـرد دوستـی مان نداشتـم! شایـد چـون هیچـوقت در زندگی ام رابطه هایم به یکسـال نکشیـده بود و هیچـوقت سالگرد دوستی و جشن گرفتنـش را تجـربه نکرده بودم. حتی یک مـراسم ولنتـاین بیشتـر نداشتـم!! 

می خواستـم کاری کنـم که جدا از جنبه ی مـادی و راحت خریـد کردن، چیـزی باشد مخصـوص خودمان دو نفـر. چون برای سالگـرد دوستـی مان است، دلـم می خواست چیـزی باشد که تمام ایـن یکسـال را فیلـم وار جلـوی چشمانت بیـاورد.و یادگـاری خیـلی خاصـی باشـد. فقط به الان هم فکـر نکـردم، باید چیـزی باشد که سال ها بعـد هم وقتـی آن را دیدی حتـی بیشتـر از حالا ذوق کنـی. خیـلی دوست داشتـم hand made باشـد. دلـم می خواست خودم برایـش زحمت کشیـده باشـم و درستـش کرده باشـم.

خلاصـه نتیـجه این شد که الان سه روز است که دارم از تمام چـَت های خـاص و قشنگـمان از اولین روز آشنـایی در اینستاگـرام، واتـس اپ و توئیتـر اسکـرین شات می گیـرم. مرحله ی بعـد ایـن است که از این اسکـرین شات ها به همـرا یک سـری عکس که می تواند مرتبط با چـت ها باشد چاپ رنگی گرفته می شود و در یک دفتـر چه ی قشنـگ چسـبانده مـی شود. در گوشـه کنـار عکـس ها و چـت ها هم توضیحـاتی را دستی اضافه می کنـم یا از احسـاسم در آن لحـظه ها می نویسـم.ایـن می شـود یک مجـله ی تصویری از یک سـال اول زنـدگی مان در کنـار هم :)

یک آلبوم کوچک هم قـرار است تهیـه شـود بـرای چاپ شـدن چنـد عکـس خیلی خاطـره انگیـز.

چنـدین برگه ی چیتـان پیتـان هم بـرای نوشتـن چنـد نامه و جملات عاشقـانه و شعـر لازم دارم که بعد لوله شـوند و دورشـان روبـان بپیچـم. و گلبـرگ هایـی که لای مجله ی تصویـری و در جعبـه بیـن کـادو ها پخـش است.

همه ی ایـن ها به همـراه یک هدیـه ای که هنـوز نمـی دانم چیسـت!

  • نــرگــسツ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خوشه پروین

سبز خواهم شد، می دانم...

㋡✖
مـن...!

مـرا که می شنـاسی؟! خـودمم...

کسـی شبیه هیچکـس!

کمـی لا به لای نوشتـه هایــم بگـردی پیـدایم میکنـی...

مهـربان،صبـور،کمـی هم بهـانه گیـر...

اگـر نوشته هایـم را بیـابی،من هـم همـان حـوالی ام...!㋡
Designed By Erfan Powered by Bayan