خوزستان خوزستان خوزستان

اوضاع خراب است.

نه سیاه نمایی در کار است، نه پیاز داغ اضافه کردن و نه اغراق.

اوضاع خراب است و کسی برای سامان دهی به این وضعیت نیست. مردم بدون آب، بدون برق، بدون واکسن، بدون نان و بدون هوا! دیگر حرف و اعتراض از آزادی بیان و پس گرفتن رای نیست! حتی اعتراض به آزادی پوشش و برابری جنسیتی و استادیوم هم نیست! حرف از حق زنده ماندن است. از واکسن و سلامتی است. از آب و برق و نان است. حقوق اولیه ی بشر. خوزستانی که روی نفت خوابیده و بخش زیادی از درآمد کشور را تا امروز تامین کرده، بیشترین و بزرگترین آسیب را از 8سال جنگ تحمیلی دید و هنوز بعد از 33 سال رد جنگ و خمپاره ها روی دیوارها و صورت شهرش پاک نشده، مستحق گلوله و خون در پاسخ اعتراضش به نداشتن آب در این هوای گرم نیست.

برق هایمان روزی دو نوبت و هر نوبت حدود دو ساعت قطع میشود و حتی در قطعی برق هم مدیریت نداریم.

عزیزانمان در شرایطی که تقریبا تمام دنیا واکسینه شده و روز به روز بیشتر به حالت عادی برمیگردد، هنوز در اثر بیماری کرونا جلوی چشمانمان پر پر می شوند. هزینه های بیمارستان ها سر به فلک می کشد و دارو نیست. 

به جایی رسیده ایم که ترکیه در مرزش با کشور ما دیواری بلند می کشد از ترس و با این حدس که مثل مردم سوریه برای زنده ماندن و حق طبیعی زندگی کردن در آینده ی نزدیک به مرزهایش هجوم نبریم.

نه جانی برای ماندن داریم و نه جایی برای رفتن.

 

  • نــرگــسツ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خوشه پروین

سبز خواهم شد، می دانم...

㋡✖
مـن...!

مـرا که می شنـاسی؟! خـودمم...

کسـی شبیه هیچکـس!

کمـی لا به لای نوشتـه هایــم بگـردی پیـدایم میکنـی...

مهـربان،صبـور،کمـی هم بهـانه گیـر...

اگـر نوشته هایـم را بیـابی،من هـم همـان حـوالی ام...!㋡
Designed By Erfan Powered by Bayan